לתרומות
פרשת השבוע

פרשת

אמור
ויקרא כא:א–כד:כג
בראשיתשמותויקראבמדברדברים
חגים

ראש השנה

יום כיפור

סוכות

חנוכה

פורים

פסח

שבועות

שבת

תשעה באב

יום העצמאות

שמחת תורה

יום הזיכרון

יום ירושלים

יום השואה

חקר ואמונה

חקר המקרא

אמונה מודרנית

פרשנות ימי הביניים

סדרות ודיונים

כללי

מאמרים אחרונים

נושאים

מדריך משאבים

המחברים שלנו

בלוג

אודותינו

יצירת קשר

TheTorah.com

TheGemara.com

ProjectTABS.com

לתרומות
חדש באתר?
Menu
פרשת השבוע

פרשת

אמור
ויקרא כא:א–כד:כג
בראשיתשמותויקראבמדברדברים
חגים

ראש השנה

יום כיפור

סוכות

חנוכה

פורים

פסח

שבועות

שבת

תשעה באב

יום העצמאות

שמחת תורה

יום הזיכרון

יום ירושלים

יום השואה

חקר ואמונה

חקר המקרא

אמונה מודרנית

פרשנות ימי הביניים

סדרות ודיונים

כללי

מאמרים אחרונים

נושאים

מדריך משאבים

המחברים שלנו

בלוג

אודותינו

יצירת קשר

TheTorah.com

TheGemara.com

ProjectTABS.com

שפינוזה

מנהגם של סופרי העת העתיקה לייחס טקסטים ומסורות למשה

סופרי העת העתיקה כתבו את דבריהם כאילו כתבם משה, ויש שטענו כי מסורת זו או אחרת היא תורה למשה מסיני, אולם לא היה בכוונתם לקבוע בכך עובדה היסטורית. כוונתם היתה שהמסורת הנידונה היא יהודית "אותנטית" או שבאה מפי הגבורה, ושהיא נחשבת כתורה למשה מסיני. תופעה זו אני מכנה "שיח תורת משה".

פרופ' הינדי ניימן
נושאים:
בית המקדש הראשון
מרי דאגלס
אלוהים
מגילת אסתר
מגילת אסתר, יוונית
דורא אירופוס
הוראת תורה
לכל הנושאים
כללי
אודותינוצרו קשרתנאי שימושהצהרת נגישותRSS
פרשת השבוע
בראשיתשמותויקראבמדברדברים
חגים
ראש השנהיום כיפורסוכותפסחשבועותחנוכהפורים
הרשמה לניוזלטר
לתרומות

הושק חג השבועות 5781/2021 | זכויות יוצרים © פרויקט TABS, כל הזכויות שמורות

TheTorah.com FacebookTheTorah.com Twitter