לתרומות
פרשת השבוע

פרשת

תולדות
בראשית כה:יט–כח:ט
בראשיתשמותויקראבמדברדברים
חגים

ראש השנה

יום כיפור

סוכות

חנוכה

פורים

פסח

שבועות

שבת

תשעה באב

יום העצמאות

שמחת תורה

יום הזיכרון

יום ירושלים

יום השואה

חקר ואמונה

ארכאולוגיה

מוסר ואתיקה

חקר המקרא

אמונה מודרנית

פרשנות ימי הביניים

סדרות ודיונים

כללי

מאמרים אחרונים

נושאים

מדריך משאבים

המחברים שלנו

בלוג

אודותינו

יצירת קשר

TheTorah.com

TheGemara.com

ProjectTABS.com

חומש

עגלת קניות
English

חומש

עגלת קניות
Menu
פרשת השבוע

פרשת

תולדות
בראשית כה:יט–כח:ט
בראשיתשמותויקראבמדברדברים
חגים

ראש השנה

יום כיפור

סוכות

חנוכה

פורים

פסח

שבועות

שבת

תשעה באב

יום העצמאות

שמחת תורה

יום הזיכרון

יום ירושלים

יום השואה

חקר ואמונה

ארכאולוגיה

מוסר ואתיקה

חקר המקרא

אמונה מודרנית

פרשנות ימי הביניים

סדרות ודיונים

כללי

מאמרים אחרונים

נושאים

מדריך משאבים

המחברים שלנו

בלוג

אודותינו

יצירת קשר

TheTorah.com

TheGemara.com

ProjectTABS.com

אמונה

ענווה, ספקנות, והגדרת גבולות האמונה

הרב יובל שרלו

למה מצרים מתוארת באופן חיובי בסיפור יוסף?

אנשי הממשל המצריים, ובהם גם פרעה, מתוארים בסיפור יוסף כנדיבים ונבונים. יוסף עצמו מגלח את זקנו, לובש בגדים מצריים, מאמץ שם מצרי ונושא לאישה את בתו של כהן מצרי. אין בטקסט דבר שירמז לכך שהמחבר ראה פסול בכל אלה.

פרופ' סוזן נידיץ'

תורה מסיני וביקורת המקרא: מתמודדים עם האתגר במלואו

ד"ר הרב ירוחם רוזן
נושאים:
גוים
אלוהים, מלך
מרדוך
חג האכיתו
מזרח הקדום, פולחן
אנומה אליש
שופר
לכל הנושאים
כללי
אודותינוצרו קשרתנאי שימושהצהרת נגישותRSS
פרשת השבוע
בראשיתשמותויקראבמדברדברים
חגים
ראש השנהיום כיפורסוכותפסחשבועותחנוכהפורים
הרשמה לניוזלטר
לתרומות

הושק חג השבועות 5781/2021 | זכויות יוצרים © פרויקט TABS, כל הזכויות שמורות

TheTorah.com FacebookTheTorah.com Twitter